niedziela, 30 kwietnia 2017

WHITE PAPER – czym jest i w jaki sposób pomaga budować wizerunek marki?


 „Nie zwlekaj z realizacją dobrego pomysłu. może się okazać, że ktoś inny też na niego wpadnie. Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać”



Ile razy w przeciągu choćby krótkiej chwili próbowałeś  pozbyć się  ze swojej głowy nieustannie napływających myśli? Jak często odrzucałeś je, ponieważ  stwierdziłeś, że na nic nie będą Ci potrzebne? Że nie są wystarczająco dobre, pożyteczne, przykładne? A teraz zastanów się: po co  w ogóle istnieją, skoro tak wiele razy nawet ich do siebie nie dopuszczamy? Otóż tak się składa, że pierworysy najlepszych idei swój początek mają  właśnie w nich. – Wpadają do wewnątrz naszej głowy, aby tam móc zarządzić rewolucję pomysłową. Tak, pomysłową.


WHITE PAPER  jako marketingowy przewodnik po biznesie

Sukces  to utarta droga przez swoje wizje i pasje.  Własna droga. A nie ta, po której każdego dnia stąpają miliony innych ludzi. Sukces to siła, z jaką Twoje myśli uwalniają dokonania. Aż w końcu – sukces to biała kartka, od której wszystko się zaczyna…

Każdy wynik, rezultat, wniosek, czy fundamentalna budowa rozpoczyna się od tej pustki pomiędzy myślą, a czynem i tym wszystkim, co zdoła się na niego przełożyć.  A dopełnienie stanowi oczywiście biały papier, który pełni funkcję informacyjną na ogromnej arenie marketingu.  Często pisany jest przez wiodącego projektanta danej ideologii w celu dokładnego wyjaśnienia działania produktu, przedstawienia go od technologicznej strony oraz uszczegółowienia jego specyfikacji. Określa także ramy produkcji wraz z uwzględnieniem jej strategii. A przede wszystkim pomaga rozwiązywać problemy i podejmować kluczowe dla firmy decyzje skupiające się na szeroko rozpiętych zagadnieniach oraz pojęciach z zakresu marketingu. Czyli krótko mówiąc: przeprowadza cały projekt od „a” do „z”, w myśl wielokanałowego i wielozadaniowego zarządzania, automatyzacji oraz chwytania cennych wskazówek.



Koncept, twór, poszukiwanie, realizacja, czyli white paper w pigułce

Empatia marketingowo-biznesowa, prowadzenie skutecznych, a przede wszystkim dalekosiężnych komunikacji pomiędzy poszczególnymi markami, ich produktami i gotowymi do realizacji usługami pozwala na propozycję optymalnych rozwiązań. A co więcej – skutkuje osiągnięciem satysfakcjonujących  konkretną  branżę wyników. To nie tylko praktyczne opracowanie spersonalizowanego tematu, ale także dobry sposób na promocję firmy, która na podany przez użytkownika adres e-mail wysyła swoją ofertę handlową.  White paper stanowi świetną formę content marketingu, która sprytnie podłapuje nowych Klientów dzięki zastosowaniu narzędzi B2B.  Jak to działa?-  Dana organizacja opracowuje i sporządza internetowy raport, który następnie Klient pobiera po zalogowaniu na swoje konto.  A to z kolei może stać się autorytatywnym materiałem w relacjach między nim, a firmą.



Wysoka wartość raportu – jak zakreślić jego marketingowy potencjał?

White paper jest doskonałym narzędziem do budowania wizerunku marki. Dlaczego? Głównie przez swój profesjonalny charakter.  Dobrze sporządzony raport doskonale naświetla zaistniały problem oraz eliminuje powstałe niedociągnięcia biznesowe. Można go również wykorzystać przy generowaniu leadów albo w działaniach PR-u jako akcję medialną. Będąc ekspertem stajesz się zawodowcem i szanowanym kreatorem.  Pamiętaj, że niewykorzystana myśl staje się nienarodzonym pomysłem. Nienarodzony pomysł z kolei – brakiem wyników. Brak wyników to brak sukcesu.


 
Każdy, najznakomitszy pomysł kiedyś zrodził się z białej kartki. I to tylko dlatego, że ktoś postanowił go pewnego dnia zrealizować. A może i Ty chciałbyś ją zapełnić? Jest zupełnie czysta, podobnie jak Twoje możliwości. -  Inspiruj. Poszukuj. Realizuj. Zadawaj pytania.


4 komentarze:

  1. Wszystkie porządne myśli staram się wykorzystać odpowiednio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się szanuje, bo nie zawsze to takie proste, jak mogłoby się wydawać :D

      Usuń
  2. "niewykorzystana myśl staje się nienarodzonym pomysłem. Nienarodzony pomysł z kolei – brakiem wyników. Brak wyników to brak sukcesu" bardzo podoba mi się ta myśl, za pozwoleniem zrobię sobie z nią grafikę ;) artykuł daje do myślenia, faktycznie wszystko zaczyna się od jakiegoś pomysłu, a on albo ląduje na kartce albo ginie... ja ostatnimi czasy staram się każdy pomysł zapisywać, może się gdzieś kiedyś przydać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niezmiernie mi miło i oczywiście nie ma problemu, będę wręcz dumna z tego faktu :D Przyznam szczerze, że również zaczęłam postępować w ten sposób i jest to bardzo efektywna opcja. Myśli mają do do siebie,że lubią szybko uciekać a w sumie szkoda by było zmarnować ich potencjał :)

      P.S. Chętnie zobaczę projekt grafiki! :D

      Usuń